Labels

Kuantan life Jalan-jalan Cari Makan career makan-makan in kuantan Japan hada labo health skin care cool vid youtube 100yen shop Cuti-cuti Malaysia cara-cara untuk kurus entertainment funny klinik gigi in kuantan lila wadi photography pre-loved items #fixi #kelabu 2013 5S BBQ STEAMBOAT BUNOHAN Black Canyon Coffee COSMODERM City Times Hotel Crocodile Rock Cafe DIY DSLR Duit Frankie Sandwich Frozen Yogurt in Kuantan Ghibli Studio Hijab Hointer KEKKON SHINAI KL Kerja Klinik Al-Farabi Klinik Pergigian Dr Nazri L LTDL Stage 8 Micro Missha BB Cream Muzium Sultan Abu Bakar Nasi Ayam ObakeZaka PRICELESS Pasar Malam Pekan bandar di-raja Puding Puding Aiskrim QThru Resepi Restoran Kamaruddin Roti Canai Bukit Rangin Souvenir Suiskin Taman Teruntum The Coffee Bean and Tea Leaf Vitamin E cream WWF XL allergic crease aloe allergy aloe vera animal anime art awkward moments awning lembut baking beserah big hand shirt 2012 blood type buah naga carrot cake cream cheese cloud cool photos diet disney dragon fruit dresses eczema emo facebook facial allergy family fast food flashmob frog and fortune fujifilm hidung belang hives hobby hotel murah PD KL Penang Melaka Johor Cameron Highlands Genting Highlands how to wrap your gift instanx mini7 j-drama japan talent jeans johnny's Restaurant Kuantan kahwin kecantikan kelantanese restaurant kesihatan kfc double down kucing love makan best di kuantan mcD samurai beef burger mlm nature new horizon gargen new york skin solution outdoor taman gelora pahang paraben patch test perlabuhan kuantan photog pinterest rare shirt kuantan recipe resdung restaurant haji sharin low review novel sale shopping social website songs sungai lembing taman pertanian thai restaurant topical aloe vera wedding western food wordless wednesday work workout

Friday 20 April 2012

#41: TGIF!

Assalamulaikum!!

Salam jumaat. pagi tadi tak sempat potong kuku pon. cis. tiap2 minggu niat pagi jumaat nak potong kuku, tp mesti tak sempat. hish! marah2.

semalam kol 10 dah tido. rasa tak sedap badan. rasa sakit2 tekak. petanda apekah itu?? haha~ sejak kerja sini mmg kerap gak aku sakit2 nih. aku saspek sebab aku jadi 2ndhand smoker. yup. aku mmg tak mampu nak amik yng baru. amik yang 2ndhand jer. mcm ciciput. 2ndhand gak. haha~ tk pasal2 kaitkan dengan kereta. =P

anyway, tak lucu langsung kalau cerita pasal 2ndhand smoker nih. ko dah elok2 tak smoking, tibe2 ada plak orang dekat2 ko smoking. dalam tpt tertutup plak tuh. hadoihh... skrg mmg kadang2 aku tanpa segan silu tutup hidung. tak tahan kot.. biar aa ko boss aku pon. marah2. fufufu.. aritu aku da bersabar sket, sbb konon2 dia da nak blah bulan 4. tup2 sambung plak.. aduhainyer ponn!!

so pagi2 aku da singgal shell, beli panadol sepapan terus. tak best langsung nak demam time weekend. maka kompem2 la weekend aku dok kat umah je. oh no!! then tadi beli jgk air 100plus. 2 botol terus. haha~
yang kanan tu muka Khairul Fahmi Che Mat. kiri tuh Pandela rinong, penerjun kebangsaan. yang tengah menaip ni plak cik anon yang comey lotey, boleh buat aksi renang kuak kupu-kupu atas katil. haaaa... tu paling hebat.  aku time amik air ni, tak pasan pon tu muka KFCM. hehe.. kalau tau, abes semua botol ade muka dia aku borong. =P

kalau aku, time demam2 ni la tekak mula mengidam nak makan macam2. hahaha.. tiba2 rasa nak makan roti canai... hurmm... sedapnyer kalau dapat seketol nih. nak plak yang ada cheese tuh. aritu makan kat restoren alif sebelah megamall tuh, ceh, secoet je dia letak cheese. celah gigi pon tak dapat. choy sangat.


okbai!!


2 comments:

Putri said...

serius tu muka KFCM??? tak serupa pun. ingatkan pemain badmintaon tu.....
err, mu minat KFCM??? tak tau pon....haha

CikAnoN said...

erk.. minat ke eyh? minat tak minat sgt.. minat kat incik BF jer. wakakakaka~